لطفا اطلاعات خود را وارد کنید
آیا حساب کاربری ندارید؟
آیا حساب کاربری دارید؟
۱۳۰۳۲۱۱۷۱۰۴ – رسیدگی به درخواست بررسی صورت حساب مشترکین شرکت های برق منطقه ای
۱۳۰۳۲۱۱۷۱۰۴
رسیدگی به درخواست بررسی صورت حساب مشترکین شرکت های برق منطقه ای
Request to check the bills of the subscribers of regional electricity companies
مشترکین میتوانند به منظور بررسی صورتحساب، درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند تا موارد جهت صحیح یا غلط بودن صورتحساب صادره بررسی گردد و در صورت وارد بودن درخواست، قبض اصلاح گردد.
Subscribers can register their request in absentia in order to check the invoice, so that the items can be checked for the correctness or incorrectness of the issued invoice, and if the request is received, the bill will be corrected.
فرآیند خدمت:
جواب: خیر ، درخواست صورت حساب شامل هیچ هزینه ای نمی باشد
جواب: بله ، نحوه محاسبه بر اساس تعرفه هایی که در ابتدای سال ابلاغ می شود و بر روی وب سایت قرار دارد انجام می شود
جواب: آبونمان بر اساس تعداد روز محاسبه میگردد و در ماههای سی روزه مقدار یکسان و در ماههای سی و یک روزه مقدار یکسان و متفاوت از سی روزه خواهد بود
جواب: جمع مبلغ بهای انرژی میان باری،اوج بار وکم باری ،بهای قدرت ،تفاوت تعرفه انشعاب آزاد،تجاوز از قدرت،بهای انرژی اکتیو،بهای فصل پس از کسر۱۰% تخفیف ولتاژ حسب مورد محاسبه و تحت عنوان عوارض برق در صورتحساب درج می گردد
جواب: خیر ، ساعات میان باری ،اوج باری و کم باری در طول شبانه روز در فصلهای مختلف سال فرق می کند
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت برق منطقهای یزد میباشد.
پشتیبانی : دفتر فناوری اطلاعات شرکت برق منطقهای یزد