چهارشنبه, 5 آذر 1404     - سرمایه‌گذاری برای تولید -

دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات

وظایف دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات

  1. پیگیری کلیه دعاوی علیه شرکت و یا شرکت علیه دیگران و تهیه و تنظیم لوایح و مستندات و دفاعیات و
  2. اعتراضات با رعایت صرفه و صلاح شرکت طبق مقررات در مراجع قضایی ، انتظامی و نظامی به وکالت ازشرکت
  3. و مدیر عامل
  4. تحقیق و رسیدگی و اقدام قانونی در مورد تجاوز به اراضی و اموال و حقوق و حریم های شرکت و دیگر
  5. حوادث ارجاعی واحد های شرکت
  6. بررسی ، پیگیری و پاسخ گویی به شکایات واصله اداری
  7. بررسی و اظهار نظر حقوقی در تهیه و تنظیم انعقاد قرارداد ها و دیگر استعلامات حقوقی شرکت
  8. پیگیری و اقدام لازم حقوقی در رابطه با کلیه موقوفات ( اعم از قراردادها و پرونده ها )
  9. اجرای آئین نامه مستندات سازی اموال غیر منقول شرکت
  10. حمایت قضایی از کارکنان شرکت
  11. ارائه گزارش های مورد نیاز شرکت از گردش کار هر پرونده
  12. نظارت بر عملکرد اداری و وظایف کارکنان دفتر حقوقی و مشاوران
  13. پیگیری امور مربوط به خصوصی سازی و واگذاری امور
  14. بررسی و تجزیه و تحلیل گزارش های کاری کارکنان
  15. پیگیری دیگر موارد ارجاعی و ضوابط و سیاست های ابلاغی از مافوق در راستای نیل به اهداف شرکت

 تاریخ ثبت : 7 آبان 1404
  آخرین به روزرسانی :
 
 32

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت برق منطقه‌ای یزد می‌باشد.

پشتیبانی : دفتر فناوری اطلاعات شرکت برق منطقه‌ای یزد

developed by DibaGroup  -  design in Arvan