لطفا اطلاعات خود را وارد کنید
آیا حساب کاربری ندارید؟
آیا حساب کاربری دارید؟
اطلاع رسانیها و راهنماییها معمولاً از طریق دفاتر مربوطه و همچنین سایت شرکت صورت می گیرد.
ملاقلات عمومی (در حال حاضر به دلیل شرایط کرونا به صورت تلفنی)، استعلام حریم (پیگیری از طریق تلفن با دفتر مربوطه)، ثبت و رسیدگی به شکایات (حضوری و غیرحضوری) و سایر خدماتی که لیست آن در میز خدمت الکترونیک به آدرس https://egov.yrec.co.ir آمده است.
از طریق سامانه میز خدمات الکترونیکی صنعت برق و پورتال شرکت برق منطقه ای و همچنین تماس با دفتر روابط عمومی قابل انجام می باشد.
در روز یک شنبه به صورت ملاقات عمومی و حضوری با مدیرعامل شرکت انجام می پذیرد و بقیه مسئولین در روزهای عادی به صورت تلفنی انجام میگیرد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت برق منطقهای یزد میباشد.
پشتیبانی : دفتر فناوری اطلاعات شرکت برق منطقهای یزد