سه‌شنبه, 4 آذر 1404     - سرمایه‌گذاری برای تولید -

 اطلاع رسانی‌ها و راهنمایی‌ها معمولاً از طریق دفاتر مربوطه و همچنین سایت شرکت صورت می گیرد.

 

 ملاقلات عمومی (در حال حاضر به دلیل شرایط کرونا به صورت تلفنی)، استعلام حریم (پیگیری از طریق تلفن با دفتر مربوطه)، ثبت و رسیدگی به شکایات (حضوری و غیرحضوری) و سایر خدماتی که لیست آن در میز خدمت الکترونیک به آدرس https://egov.yrec.co.ir آمده است.

 

 از طریق سامانه میز خدمات الکترونیکی صنعت برق و پورتال شرکت برق منطقه ای و همچنین تماس با دفتر روابط عمومی قابل انجام می باشد.

 

 در روز یک شنبه به صورت ملاقات عمومی و حضوری با مدیرعامل شرکت انجام می پذیرد و بقیه مسئولین در روزهای عادی به صورت تلفنی انجام می‌گیرد.

 

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت برق منطقه‌ای یزد می‌باشد.

پشتیبانی : دفتر فناوری اطلاعات شرکت برق منطقه‌ای یزد

developed by DibaGroup  -  design in Arvan